KVKK

Uluhan Teknoloji ve Telekomünikasyon Hiz. Ltd. Þti. KVKK Aydýnlatma Metni
 
Kiþisel verilerin iþlenmesinde baþta özel hayatýn gizliliði olmak üzere kiþilerin temel hak ve özgürlüklerinin korunmasýný amaçlayan 6698 sayýlý Kiþisel Verilerin Korunmasý Kanunu’nun (“Kanun”) “Veri Sorumlusunun Aydýnlatma Yükümlülüðü” baþlýklý 10 uncu maddesi ile “Aydýnlatma Yükümlülüðünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkýnda Teblið” uyarýnca iþbu Aydýnlatma Metni hazýrlanmýþtýr. Uluhan Teknoloji Ve Telekom. (“Uluhan”) veri sorumlusu olarak Kanun ve ilgili mevzuat çerçevesinde kiþisel verilerin güvenli þekilde muhafazasýný ve hukuka uygun olarak iþlenmesini saðlamak amacýyla teknolojik ve alt yapýsal imkânlarýný kullanarak gerekli teknik ve idari tedbirleri almaktadýr.
 
 
Kiþisel veriler, Uluhan tarafýndan iþbu Aydýnlatma Metni kapsamýnda Kanun’a ve ilgili mevzuata uygun olarak iþlenmektedir. Kanun kapsamýnda kiþisel verileri iþlenen gerçek kiþiler, aþaðýdaki metni inceleyerek, Uluhan tarafýndan iþlenebilecek olan kiþisel verileri, bu verilerin iþlenme amaçlarý, aktarýlabileceði alýcý gruplarý, toplanma yöntemi ve veri iþlemenin hukuki sebebi ile söz konusu kiþisel verilere iliþkin Kanun kapsamýndaki haklarý hakkýnda bilgi edinebilir.
 
 
1. ÝÞLENEN KÝÞÝSEL VERÝLER
 
Kiþisel veri, kimliði belirli veya belirlenebilir gerçek kiþiye iliþkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir. Aþaðýda yer alan kiþisel veriler, ilgili kiþilerin talepleri ve/veya yararlandýðý ürün/hizmetler kapsamýnda kiþiden kiþiye farklýlýk gösterebilecek olup Uluhan tarafýndan iþlenebilecek kiþisel verilerinize aþaðýda yer verilmektedir:
 
 
. Kimlik Bilgileri: Ad, soyad, TC Kimlik Numarasý, doðum yeri ve tarihi, medeni durum, cinsiyet, kimlik seri ve sýra numarasý, uyruk, pasaport numarasý, anne-baba adý, anne kýzlýk soyadý, kurumsal uygulamalarýmýz üzerinden temin edilen fotoðraf ve kimlik örneði
 
 
. Ýletiþim Bilgileri: Telefon/faks numarasý, e-posta adresi ve adres bilgisi
 
 
. Abonenin kimlik ve iletiþim bilgileri, sözleþme ve müþteri numaralarý, hizmet numaralarý, abonelik türü, abonelik durumu (örneðin, iptal edilmiþ, aktif, geçici olarak durdurulmuþ), abonelik kaynaðý, satýþ ve iptal tarihleri, tarifeler ve paketler hakkýnda bilgiler, veri kullaným limitleri ve hýz bilgileri, müþteri segmenti ve tarife kullanýmýna baðlý mesleki bilgiler.
 
 
. Cihaz Bilgileri: Cihaz kimlik bilgileri, marka ve model bilgisi, cihaz deðiþiklik tarihleri, kullanýlan modem türü ve modem deðiþiklik tarihleri,
 
 
. "Trafik Bilgileri", haberleþmenin iletimi ve faturalama amacýyla kullanýlan verilerdir. Bu veriler, yapýlan aramalarýn, gönderilen veya alýnan mesajlarýn, internet dolaþýmýnýn tarihi, saati, süresi ve taraflarý gibi bilgileri içerir. Trafik bilgileri ayrýca IP adreslerini de kapsar.
 
 
. Kullaným Bilgileri: Trafik bilgileri, Uluhan internet sitelerindeki ve mobil uygulamalarýndaki davranýþ ve eðilim bilgileri ile çerezler, film/müzik vb. içerik kullanýmlarý, katma deðerli servis/ürün/hizmet aboneliklerine ve bunlarýn kullanýmýna dair bilgiler, limit aþým bilgileri, fatura bilgileri, sosyal medya id ve sipariþ/alýþveriþ geçmiþi
 
 
.Finansal Bilgiler ve Risk Bilgileri: Fatura tercihi, fatura ve içeriðinde yer alan bilgiler, borç bilgileri, faturasýz müþteriler için TL bakiyesi/yükleme sýklýðý/yükleme sayýsý, ödeme talimatý, kredi notu ve risk statüsü, ödeme bilgileri, hesap numarasý, kredi kartý ve banka bilgileri, vergi kimlik numarasý
 
 
.Ýþlem Güvenliði Bilgileri: Kullanýcý kimliðinin doðrulanmasýnda kullanýlan kullanýcý adý, þifre, güvenlik sorusu ve sertifika bilgisi
 
 
.Görsel/Ýþitsel Kayýtlar: Çaðrý merkezi görüþme kayýtlarý, ofis ve bayilerde yapýlan sesli ve/veya görüntülü görüþme kayýtlarý
 
 
.Özel Nitelikli Kiþisel Veriler: Tarife kullanýmýna özel engel durumunuzu belirten saðlýk bilgileri, vakýf ve dernek üyeliði bilgileri
 
 
2.KÝÞÝSEL VERÝLERÝN ÝÞLENME AMAÇLARI
 
Kiþisel verileriniz; Kanun’un 5’inci ve 6’ncý maddelerinde belirtilen iþleme þartlarý ile ikincil düzenlemelere uygun olarak aþaðýdaki amaçlar ile iþlenebilecektir:
 
Þirketimiz hizmetlerinin tesisi, sunulmasý ve devamlýlýðýnýn saðlanmasý,
 
Abonelik tesisi ve abonelik süresince yapýlan faturalama/ücretlendirme/iade/tahsilat iþlemlerinin gerçekleþtirilmesi, aboneliðin sona erdirilmesi,
 
Beyan ettiðiniz kimlik bilgilerinizin ve belgelerin doðruluðunun kontrol edilmesi, ilgili mevzuat gereði abonelik sözleþmenizin yanýnda kimlik örneðinizin ve saklanmasý gereken diðer bilgilerinizin
muhafaza edilmesi,
 
Müþteri hizmetlerinin sunulmasý, müþteri þikâyet/taleplerinin karþýlanmasý,
 
Müþteri memnuniyetinin ölçümlenmesi, müþteri eðilimlerinin araþtýrýlmasý ile hizmet kalitesinin arttýrýlmasý odaklý anket/analiz/istatistik çalýþmalarýnýn yapýlmasý,
 
Müþteri memnuniyetinin saðlanmasý odaklý ödül/çekiliþ/yarýþma/hediye/ teþekkür/kutlama/hatýrlatma uygulamalarýnýn sunulmasý,
 
Ürün ve hizmetlere iliþkin kampanya ve tekliflerin müþterilerimizin kullanýmýna göre hazýrlanmasý, sunulmasý, tanýtýmý, takibi, raporlanmasý ve kampanya içeriði hakkýnda bilgilendirme yapýlmasý,
 
Müþterilerimizin yeni ürün/servisler, kampanya/tarifeler ve diðer yeniliklerden haberdar edilmesi, bilgilendirme ve müþteri geri kazanýmý faaliyetleri, satýþ fýrsatlarýnýn oluþturulmasý,
 
Kredi-gelir güvence ve risk incelemesi, kredi puanlamasý, tahsilata yönelik riskin yönetilmesi ve usulsüzlük/suiistimal/dolandýrýcýlýk gibi her türlü kötü niyetli kullanýmlarýn tespiti ve önlenmesi,
 
Müþteri tanýnmasýna iliþkin ulusal ve uluslararasý alandaki ilke ve esaslar kapsamýnda mevzuat ve resmi otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uyum,
 
Daha iyi ve yenilikçi hizmet sunumu için network ve teknolojik ilerlemeler/iyileþtirmeler kapsamýnda konvansiyonel ve dijital mecralarda ürün, servis ve iþ geliþtirilmesi,
 
Ürün ve hizmet çeþitliliðinin arttýrýlmasý ile müþterilerin çeþitli fýrsatlardan yararlanmasýnýn saðlanmasý kapsamýnda farklý sektörlere temas eden marka iþ birliklerinin tesisi,
 
Þebeke iyileþtirme/optimizasyon çalýþmalarýnýn yapýlmasý,
 
Servis sunumu sýrasýnda oluþabilecek arýzalarýn proaktif/reaktif bir þekilde tespit edilmesi, sorunun kök nedeninin bulunarak çözümlenmesi ve tekrarýnýn önlenmeye çalýþýlmasý,
 
Düzenleyici ve denetleyici kurumlar, resmi merciler tarafýndan talep edilen bilgi/belgelerin paylaþýlmasý, ilgili mevzuatta yer alan yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi, denetim faaliyetleri, yasal takip ve hukuki süreçlerin yürütülmesi,
 
 
3. KÝÞÝSEL VERÝLERÝN AKTARILMASI
 
 
Kiþisel verileriniz, aþaðýda yer verilen mevzuatlar ve amaçlar kapsamýnda Kanun’un kiþisel verilerin yurt içi ve yurtdýþýna aktarýlmasýna iliþkin hükümleri uyarýnca aþaðýdaki 3 üncü taraflara aktarýlabilecektir:
 
Açýk rýza vermeniz durumunda Uluhan'nýn hizmetleri kapsamýnda size uygun teklifler sunulmasý amacýyla abonelik, konum ve kullaným verileriniz abonelik öncesi ve sonrasý iþlemlerinizin yürütülmesi amacýyla kiþisel verileriniz, yetki vermiþ olduðumuz, Þirketimiz nam ve hesabýna faaliyette bulunan þirketler, temsilcilerimiz ve bayilerimiz ile paylaþýlabilmektedir.
 
-Uluhan Kiþisel Verilerinizi aþaðýda belirtilen gerçek veya tüzel, özel veya kamu tüzel kiþilerine aktarabilir:
 
Þirketimizin faaliyetlerini yürütmek üzere hizmet aldýðýmýz, iþbirliði yaptýðýmýz, program ortaðý olduðumuz/olacaðýmýz kiþi ve kuruluþlar ile diðer 3. Kiþiler- Satýn almak istediðiniz veya kullanmakta
 
olduðunuz ürün veya hizmetlerin sunulmasý, size ulaþtýrýlmasý için hizmet aldýðýmýz kargo/kurye þirketleri, dýþ hizmet saðlayýcýlar,
 
Tarafýnýza sunulan ürün veya hizmetlerin ifasý için iþbirliði yaptýðýmýz tüm tedarikçi ve iþ ortaklarýmýz,
 
Tarafýnýzca yetki verilmiþ olan vekil ve temsilcileriniz,
 
Talep edilmesi veya yasal zorunluluklar gereðince düzenleyici ve denetleyici kurumlar, mahkeme, savcýlýk, icra müdürlükleri dahil ve fakat bunlarla sýnýrlý olmamak üzere kanunlarýn emrettiði her tür idari, adli ve sair her tür resmi kurumlar,
 
Sunduðumuz ürün veya hizmetler ile ilgili yasal haklarýmýzýn takibi, hukuki gerekliliklerin yerine getirilmesi gibi nedenlerle avukatlar, vergi danýþmanlarý, denetçiler ve hizmet alýnan diðer üçüncü kiþiler.
 
Düzenleyici denetleyici kurum taleplerinin karþýlanmasý amacýyla düzenleyici ve denetleyici kurumlarla, acil çaðrý halinde konumunuzu tespit edecek olan yetkili merciler, kiþisel verilerinizi tabi olduðu kanunlarýnda açýkça talep etmeye yetkili olan kamu kurum veya kuruluþlarý ile paylaþýlabilmektedir.
 
Finansal iþlemlerinizin gerçekleþtirilmesi ve mobil finans iþlemlerinizin güvenliðinin saðlanmasý amacýyla abonelik, finans ve cihaz bilgileriniz ödeme ve e-para kuruluþlarý, bankalar, kredi risk ve finans kuruluþlarý ile paylaþýlabilmektedir.
 
Yasal ve kritik bilgilendirmelerin yapýlabilmesi, sahtecilik ve dolandýrýcýlýk gibi vakalarýn önlenmesi amaçlarýyla Uluhan rehberine kayýtlý olan telefon numaranýz TC kimlik numaranýza sahip banka ve finans kuruluþlarý, varlýk yönetim þirketleri, avukatlýk bürolarý, belediyeler, iþ ortaklarý ve tedarikçiler ile paylaþýlabilmektedir.
 
Tahsilata iliþkin riskin yönetilmesi ve kötü niyetli kullanýmlarýn önlenmesi amacýyla Elektronik Haberleþme Kanunu kapsamýnda fatura tutarý ve ödeme bilgileriniz diðer iþletmeciler ile paylaþýlabilmektedir.
 
Hukuki iþlemlerin yürütülebilmesi amacýyla gereken kiþisel verileriniz hukuk bürolarý, mahkemeler, tüketici hakem heyetleri ile paylaþýlabilmektedir.
 
4. KÝÞÝSEL VERÝLERÝN TOPLANMA YÖNTEMLERÝ VE HUKUKÝ SEBEPLERÝ
 
Kiþisel verileriniz; hizmet, ürün ve faaliyet niteliðine göre deðiþkenlik göstermekle birlikte yetki vermiþ olduðumuz þirketimiz nam ve hesabýna faaliyette bulunan þirketler, temsilcilerimiz, bayilerimiz, web sitemiz, çaðrý merkezimiz ve mobil uygulamalar üzerinden temin edilerek iþlenebilmektedir.
 
Kiþisel verileriniz, Uluhan ile hukuki iliþkinizin kurulmasý esnasýnda ve söz konusu iliþkinin devamý süresince:
 
 
fiziki, yazýlý, sözlü ve elektronik mecralardan
yukarýda yer verilen amaçlar ve
Kanun’un 5’inci, 6’ncý ve 8’inci madde hükümlerinde öngörülen çerçevede
tamamen/kýsmen otomatik veya otomatik olmayan yollarla toplanmaktadýr. Kiþisel verileriniz aþaðýdaki hukuki sebeplere dayanýlarak iþlenmektedir:
 
 
Açýk rýzanýzýn bulunmasý,
 
Baþta 5809 Sayýlý Elektronik Haberleþme Kanunu olmak üzere Þirketimizin tabi olduðu sair mevzuatta açýkça öngörülmüþ olmasý,
 
Bir sözleþmenin kurulmasý veya ifasýyla doðrudan doðruya ilgili olmasý kaydýyla, sözleþmenin taraflarýna ait kiþisel verilerin iþlenmesinin gerekli olmasý, talep edilen ürün ve hizmetleri sunabilmek ve
akdettiðiniz sözleþmelerin gereðinin yerine getirilmesi,
 
Hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirebilmesi için zorunlu olmasý,
 
Ýlgili kiþinin kendisi tarafýndan alenileþtirilmiþ olmasý,
 
Bir hakkýn tesisi, kullanýlmasý veya korunmasý için veri iþlemenin zorunlu olmasý,
 
Ýlgili kiþinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydýyla, þirketimizin meþru menfaatleri için veri iþlenmesinin zorunlu olmasý,
 
Fiili imkânsýzlýk halleri ortaya çýkmasý durumunda, rýzanýzý açýklayamayacak durumda bulunmanýz veya rýzasýna hukuki geçerlilik tanýnmayan kiþinin kendisinin ya da bir baþkasýnýn hayatý veya beden bütünlüðünün korunmasý için veri iþlemenin zorunlu olmasý.
 
Özel nitelikli kiþisel verileriniz:
 
Açýk rýzanýzýn bulunmasý durumunda,
 
Saðlýk dýþýndaki özel nitelikli kiþisel verileriniz kanunlarda öngörülen hallerde açýk rýzanýz aranmaksýzýn iþlenebilmektedir.
 
6. KÝÞÝSEL VERÝLERÝNÝZÝN KORUNMASINA YÖNELÝK HAKLARINIZ
 
 
Kanun’un ilgili kiþinin haklarýný düzenleyen “Ýlgili kiþinin haklarý” baþlýklý 11 inci maddesi uyarýnca:
 
Kiþisel verilerinizin iþlenip iþlenmediðini öðrenme,
 
Kiþisel verileriniz iþlenmiþse buna iliþkin bilgi talep etme,
 
Kiþisel verilerin iþlenme amacýný ve bunlarýn amacýna uygun kullanýlýp kullanýlmadýðýný öðrenme,
 
Yurt içinde veya yurt dýþýnda kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþileri bilme,
 
Kiþisel verilerin eksik veya yanlýþ iþlenmiþ olmasý halinde bunlarýn düzeltilmesini isteme, düzeltme yapýlmasý halinde verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþilere bilgi verilmesini isteme,
 
Kanun’un 7. Maddesi çerçevesinde kiþisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, silme veya yok edilmesi halinde verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþilere bilgi verilmesini isteme,
 
Ýþlenen verilerin münhasýran otomatik sistemler ile analiz edilmesi sonucunda aleyhinize bir sonuç ortaya çýkmasý halinde itiraz etme,
 
Kiþisel verinin kanuna aykýrý olarak iþlenmesi sebebiyle zarara uðramasý halinde zararýn giderilmesini talep etme haklarýnýz bulunmaktadýr.
 
Yukarýda yer verilen haklarýnýzý kullanmak isterseniz, bu kapsamdaki baþvurunuzu, baþvurunun size ait olup olmadýðýnýn belirlenmesi ve böylece haklarýnýzý koruyabilmemiz için Veri Sorumlusuna Baþvuru Usul ve Esaslarý Hakkýnda Teblið’de (“Teblið”) belirtilen þartlara uygun þekilde:
 
Aþaðýda yer verilen adreslerimize posta yoluyla (kimlik teyidi gerekecektir) ya da noter kanalýyla ulaþtýrabilir veya
Sistemlerimizde kayýtlý doðrulanmýþ eposta adresinizi, kayýtlý elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza veya mobil imza kullanmak suretiyle aþaðýda belirtilen eposta/KEP adreslerimize
iletebilirsiniz.
 
Bu kapsamda yapýlacak olan baþvurular tarafýmýzdan yapýlacak kimlik doðrulamasýný takiben kabul edilecek olup, talepleriniz, talebin niteliðine göre en kýsa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandýrýlacaktýr.
 
 
Hukuki veya idari takip yollarýna baþvurulmasý.
 
6.Kiþisel Veri Sahibi Ýlgili Kiþi Olarak Haklarýnýz
 
 
Kanun’un 11. Maddesi uyarýnca kiþisel verilerinizin korunmasý ile ilgili olarak aþaðýdaki haklara sahipsiniz:
 
 
Kiþisel verinizin iþlenip iþlenmediðini öðrenme,
 
 
Kiþisel veriniz iþlenmiþse buna iliþkin bilgi talep etme,
 
 
Kiþisel verilerin iþlenme amacýný ve bunlarýn amacýna uygun kullanýlýp kullanýlmadýðýný öðrenme,
 
 
Yurt içinde veya yurt dýþýnda kiþisel verilerin aktarýldýðý üçüncü kiþileri bilme,
 
 
Kiþisel verilerin eksik veya yanlýþ iþlenmiþ olmasý halinde bunlarýn düzeltilmesini isteme,
 
 
Kanun’un 7. Maddesi çerçevesinde kiþisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
 
 
Ýþlenen verilerin münhasýran otomatik sistemler ile analiz edilmesi sonucunda aleyhinize bir sonuç ortaya çýkmasý halinde itiraz etme,
 
 
Kiþisel verinin kanuna aykýrý olarak iþlenmesi sebebiyle zarara uðramasý halinde zararýn giderilmesini talep etme.
 
 
Yukarýda belirtilen Kanun kapsamýndaki kiþisel veriler ile ilgili haklarýnýzý kullanmak ve talepte bulunmak için hazýrlayacaðýnýz dilekçenizi (Bu dilekçe þunlarý içermelidir: adýnýz, soyadýnýz, TCKN’niz, cevap almak istediðiniz adresiniz, e-posta adresiniz veya faks numaranýz, baþvuru tarihiniz, talebinize iliþkin detaylý açýklamalarýnýz) imzalý olarak aþaðýdaki yöntemler ile bize iletebilirsiniz:
 
 
Uluhan’e daha önce bildirilen ve þirket sisteminde kayýtlý bulunan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle, Veri Sorumlusuna Baþvuru Usul ve Esaslarý Hakkýnda Teblið’e uygun þekilde hazýrlanmýþ olarak  , adresine e-posta ile,
 
 
Kayýtlý elektronik posta (KEP) adresinizden uluhanteknoloji@01.kep.tr adresine e-posta yoluyla
 
 
Islak imzalý baþvuru formunu elden teslim ve kimlik bilgilerinizi tevsik edici belgeleri baþvurunuza ekleyerek “ Çamtepe Mah. Mahmut Tevfik Atay Blv. Gaziantep Teknopark No: 4 C Ýç Kapý No:5 Þahinbey / Gaziantep” adresine posta yoluyla veya noter vasýtasýyla
 
 
Baþvurunuzu sonuçlandýrabilmemiz için bize sunmuþ olduðunuz bilgi ve belgelerin doðru ve güncel olmasý gerekmekte olup, baþvurunuz ile ilgili olarak eksiklik tespit edilmesi halinde sizden ek bilgi talep edebilecektir. Baþvurunuz sonucunda size temin edeceðimiz bilgi ve belgelerin ayrýca bir maliyet gerektirmesi halinde Kiþisel Verileri Koruma Kurulu tarafýndan belirlenen ücreti ödemeniz gerekebileceði hususunu bilgilerinize sunarýz.
 
Detaylý bilgi almak için TBMM’nin resmi internet sitesinden kanunu inceleyebilirsiniz.
 
Ýyi günler dileriz.